Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Lucky Luc Snacks. Meer weten? Ontdek meer
Jos
24 jun 2026 om 5:39
niets op aan te merken alles oke
Cat
21 jun 2026 om 1:54
Goede communicatie.., snel bezorgd door vriendelijke bezorger en eten was heerlijk.., zoals altijd..!!! Bedankt..!!!
Magda
20 jun 2026 om 9:06
Eten was lekker , nog goed warm!! Bij het bestellen stond er, 1+1 gratis maar kon nergens vinden wat er gratis was.. Heel onduidelijk dus, Jammer..
pascal
13 jun 2026 om 20:54
het was weer heerl
moon
2 jun 2026 om 19:01
Smaakt altijd weer even heerlijk
Jos
29 mei 2026 om 23:22
geen opmerking
pascal
28 mei 2026 om 12:37
heerlijk net als altijd
Cat
25 mei 2026 om 19:26
Zoals gewend.., goede communicatie.., snel bezorgd door vriendelijke bezorger..!! TOP eten.., Bedankt..!!
Ilana
23 mei 2026 om 21:24
Er miste saus
eric
18 mei 2026 om 21:21
Het eten was goed en warm, ondanks dat ik niet kan lopen en momenteel in een ziekenhuis zit, kwamen ze het helemaal tot aan de afdeling bremgen, fantasische mensen en fantastisch eten!
Cat
15 mei 2026 om 10:19
Supersnel bezorgd door supervriendelijke bezorger..!! Eten smaakte zoals altijd.., heerlijk..!!! Bedankt..!!!!